Toyota Auris Touring Sports Hybrid to według producenta pierwsze na świecie kombi z napędem spalinowo – elektrycznym.
Auris Touring Sports to wersja kombi znanego hatchbacka. W porównaniu do modelu podstawowego, powierzchnia załadunkowa bagażnika wzrosła o 170 litrów i wynosi 530 l. Po złożeniu tylnych siedzeń – czynność tę można wykonać prostym ruchem ręki dzięki systemowi Easy Flat – uzyskuje się imponującą pojemność 1658 litrów, przy czym podłoga jest całkowicie płaska.
Do Toyoty Auris Touring Sports Hybrid można załadować przedmioty o maksymalnej długości 2,05 metra. Aby ułatwić korzystanie z bagażnika, krawędź załadunku została obniżona o 10 centymetrów w porównaniu do Aurisa w wersji hatchback.
Akumulatory zasilające silnik elektryczny zostały ulokowane pod tylnymi siedzeniami, dzięki czemu wersja hybrydowa oferuje dokładnie tyle samo miejsca dla pasażerów i ładunku, jak modele z klasycznymi silnikami spalinowymi.

Silnik elektryczny wspomaga motor benzynowy 1.8 VVT-i. Połączona moc jednostek napędowych wynosi 136 koni mechanicznych. Według danych producenta, Auris TS Hybrid przyspiesza od 0 do 100 km/h w 11,2 sekundy; prędkość maksymalna pojazdu wynosi 180 km/h.
Producent zapowiada średnie zużycie paliwa na poziomie 3,7 l/100 km.
Jak zdradza Toyota, zainteresowanie hybrydowymi wersjami Aurisa jest bardzo duże: elektryczno-spalinowe modele stanowią 46 proc. całkowitej sprzedaży hatchbacka.
W Polsce Toyota Auris Touring Sports Hybrid będzie dostępna w dwóch wersjach wyposażenia: Premium oraz Prestige. Zostały one wycenione odpowiednio na 88 900 i 99 000 złotych.